Sensilab predobjednávky

Vieme, že objednávanie produktov každý mesiac môže byť nepríjemné. Zadávať zakaždým novú objednávku, hľadať kreditnú kartu, po stýkrát vypĺňať dodacie a platobné údaje... Všetci sme z toho unavení.  

Chceme, aby vaše nakupovanie u nás bolo jednoduché a príjemné - preto teraz zavádzame predplatné objednávky! Predplatné našich opakovaných objednávok vám umožní pohodlnejšie nakupovanie, vďaka ktorému môžete úplne zabudnúť na proces nákupu a sústrediť sa na dosiahnutie zdravého životného štýlu, po ktorom ste vždy túžili. 

Čo sú predobjednávky?

Predobjednávky sú opakujúce sa objednávky, ktoré sa automaticky zadávajú, fakturujú a zasielajú na vašu adresu v pravidelných intervaloch. Po zadaní predobjednávky vám zostáva len sedieť, relaxovať a čakať na doručenie zásielky k vašim dverám.  

Keď nastane čas na opakovanú objednávku vami vybraných položiek, náš systém pre vás automaticky vytvorí objednávku, oznámi vám zadanie objednávky a odošle vám vaše výrobky. Opakované objednávky dokonale načasujeme, takže vám nikdy nedôjdu zásoby a nezostane vám nadbytočné množstvo výrobkov.  

Prečo by to niekto chcel? 

Dve slová - zľavy a pohodlie. Byť predplatiteľom Sensilabu je lacnejšie ako kupovať výrobky z našich bežných ponúk - cena predplatného výrobku je vždy nižšia ako jeho bežná cena, takže je to naozaj výhodná ponuka. Okrem toho vám predobjednávka výrobkov Sensilab môže výrazne uľahčiť život - nemusíte sa ani vracať na webovú stránku, aby ste získali naše výrobky.

V závislosti od toho, ktorý produkt si predobjednáte, môžete využívať niektoré z nasledujúcich výhod:

  • Dodatočná zľava 17% na všetky produkty v hodnote nad 15€ pri každej objednávke, počnúc prvou opakovanou objednávkou
  • Dodatočná zľava 10% na všetky produkty v hodnote nižšej ako 15€ pri každej objednávke, počnúc prvou opakovanou objednávkou
  • Doručenie zdarma pri každej objednávke, počnúc prvou opakovanou objednávkou
  • Darček zadarmo ku každej objednávke, počnúc prvou opakovanou objednávkou

Môžem si predobjednať akýkoľvek produkt?

Väčšinu produktov Sensilab si môžete predobjednať, a tak vám budú pravidelne doručované. Možnosť predobjednávky je veľmi ľahko rozpoznateľná. Stačí prejsť na stránku ľubovoľného výrobku a skontrolovať pokladničnú kartu výrobku - výrobky, ktoré sú k dispozícii na predobjednávku, majú špeciálnu zľavu, ktorá je k dispozícii len vtedy, ak si ich predobjednáte.


Predobjednávka nemusí byť k dispozícii počas špeciálnych propagačných akcií, ako je napríklad Black Friday, alebo v prípade produktov, ktoré nie sú určené na pravidelný predaj.

Objednal/a som si špeciálny 3-mesačný balík - kedy dostanem ďalšiu automatickú objednávku?

Nemajte obavy! Všetky naše predobjednávky sú personalizované do posledného výrobku. Kontrolujeme, čo ste si objednali a kedy sa vaše zásoby vyčerpajú, a zabezpečujeme, aby náš sklad včas odoslal váš ďalší balík.

Mám predobjednaných viacero rôznych produktov s rôznymi veľkosťami balenia - ako ich budem dostávať?

Ak ste si predobjednali viacero produktov s rôznymi veľkosťami balenia a intervalmi zasielania, po vyčerpaní zásob dostanete každý z nich samostatne

Nechcem sa zaviazať na celý život - čo mám robiť, ak sa rozhodnem predobjednávku zrušiť?

To je jednoduché. Naše predobjednávky tu nie sú na to, aby vás chytili do pasce a prinútili objednať si veci, ktoré nechcete alebo nepotrebujete. Chceme vám len uľahčiť nakupovanie. Predobjednávky môžete zrušiť KEDYKOĽVEK. Preto je zrušenie tiež pohodlné - stačí urobiť jednu z nasledujúcich možností: 

  1. Otvorte si časť Centrum správy predplatného vo svojom profile vo webovom obchode a zrušte predplatné.
  2. Kliknite na odkaz na zrušenie v oznámení, ktoré dostanete niekoľko dní pred odoslaním objednávky predplatného.
  3. Obráťte sa na našu zákaznícku podporu prostredníctvom e-mailu (info@sensilab.sk) alebo s ňou začnite chatovať prostredníctvom nášho chatovacieho bota a oni zrušia predobjednávkuza vás.

Ako môžem získať prístup k správe predobjednávok?

1.Prihláste sa do svojho účtu v obchode Sensilab (alebo si ho vytvorte, ak ho nemáte), prejdite do časti "Moje predobjednávky" a vyberte predobjednávku, ktorú chcete spravovať.

2.Na stránke správy jednotlivých predobjednávok môžete:

  1. zvýšiť množstvo výrobkov, ktoré dostávate v rámci predobjednávku,
  2. pozastaviť a znovu aktivovať predobjednávku,
  3. zrušiť svoju predobjednávku,
  4. zmeniť opakovanie predobjednávky, ak chcete dostávať výrobok častejšie alebo menej často,
  5. preskočiť ďalšiu opakovanú objednávku (všetky nasledujúce objednávky budú odoslané, iba jedna bude preskočená),
  6. upraviť svoju dodaciu adresu,
  7. upraviť svoju fakturačnú adresu.

Budem mesiac preč - môžem pozastaviť predobjednávku?

Áno! Jednoducho sa prihláste do svojho profilu v obchode a vyberte si buď dočasné pozastavenie predobjednávky, alebo vynechanie ďalšej objednávky - vždy ho môžete nastaviť späť na mesačné opakovanie.

Vo svojom profile budete môcť vidieť aj presný dátum nasledujúcej plánovanej dodávky pre každú z vašich predobjednávok.

Čo ak v čase doručenia nie som doma?

Nemajte obavy, váš balík sa neobjaví len tak z ničoho nič. Niekoľko dní pred zabalením a odoslaním vašich výrobkov vás budeme informovať a poskytneme vám všetky informácie o blížiacej sa dodávke vrátane objednaných výrobkov, ceny objednávky, zliav a darčekov, ktoré dostanete v rámci predplatného.

V závislosti od krajiny a zvoleného typu doručenia môžete od kuriéra dostať aj ďalšie informácie o objednávke.

Musím platiť len kreditnou kartou?

Nie. V tomto ohľade sa objednávky predplatného nelíšia od bežných objednávok - akceptujeme všetky spôsoby platby vrátane dobierky. Len nezabudnite, že možnosť dobierky zahŕňa nutnosť zaplatiť za opakovanú objednávku vždy, keď vám príde, namiesto toho, aby sa vám suma automaticky strhla z bankového účtu.

Bude moja objednávka vždy doručená načas?

Produkty rezervujeme pre našich zákazníkov s predobjednávkou a snažíme sa doručiť každú predobjednávku. Niekedy sa však môže stať, že kvôli veciam mimo našej kontroly, ako je napríklad oneskorenie dodávok ingrediencií alebo technické oneskorenie v našich výrobných zariadeniach, nám dôjdu zásoby.

V takom prípade vás bude kontaktovať naša zákaznícka podpora a poskytne vám možnosť buď:

  1. dočasne dostať vhodný náhradný produkt, ktorý má podobné zložky a účinky ako ten, ktorý ste si predplatili, alebo
  2. počkať, kým sa výrobok opäť dostane na sklad, a nechať si ho doručiť hneď, ako sa tak stane.

Mám zľavový kupón; ako to ovplyvní predobjednávku?

Ak použijete špeciálny zľavový kupón na predobjednávku, tento kupón sa bude vzťahovať len na prvú objednávku, ktorú urobíte - nebude sa vzťahovať na opakované objednávky, ktoré budú nasledovať. Kupóny je možné uplatniť na objednávky len raz.